Etykietę zwrotną można pobrać w każdej chwili z konta klienta lub ze strony statusu zamówienia. Poniżej znajdziesz również instrukcje, jak korzystać z naszej etykiety zwrotów.
Pobierz etykietę zwrotną
- Przejdź do status zamówienia.
- Podaj numer zamówienia (APL...) i odpowiedni adres e-mail. Kliknij na "Wyślij".
- Kliknij na Zwrot przedmiotu, a etykieta zwrotu otworzy się w nowej karcie.
Jak korzystać z etykiety zwrotnej
- Usuń z opakowania wszystkie etykiety wysyłkowe.
- Wypełnij formularz zwrotu z podaniem przyczyny zwrotu. Jeśli nie masz formularza, dołącz list z numerem zamówienia i powodem zwrotu.
- Dołącz formularz zwrotu do paczki.
- Naklej etykietę zwrotną na zewnętrznej stronie paczki tak, aby była dobrze widoczna i zanieś ją do odpowiedniego punktu odbioru.
- Zachowaj dowód zwrotu z numerem monitorowania.
Jeśli masz problem ze zwrotem zamówienia, prosimy o kontakt.