Po dokonaniu zamówienia wyświetli się strona potwierdzająca z numerem zamówienia. Otrzymasz również wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą podsumowanie zamówienia, w tym jego numer, listę zamówionych pozycji oraz adres dostawy i adres rozliczeniowy. Po wysłaniu zamówienia, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, fakturą za zamówienie i informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki.
Nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia
- Sprawdź swój folder spamu.
- Sprawdź wszystkie skrzynki e-mail, zwłaszcza jeśli płaciłeś za pomocą PayPal, ponieważ wiadomość mogła zostać wysłana na adres e-mail zarejestrowany na koncie PayPal.
- Sprawdź swoje zamówienie jeśli masz numer zamówienia i adres e-mail.
Jeśli nie masz numeru zamówienia, to skontaktuj się z nami podając swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia, a my będziemy mogli sprawdzić zamówienie w naszym systemie. Chociaż nie możemy ponownie wysłać Ci e-maila z potwierdzeniem, po zweryfikowaniu Twoich danych możemy wysłać Ci informacje o zamówieniu.