Zmień zamówienie
- Zmiany adresu dostawy lub adresu rozliczeniowego nie są możliwe. Możesz spróbować anulować zamówienie i złożyć nowe z poprawnym adresem.
- Jeśli zapomniałeś dodać coś do swojego zamówienia, złóż nowe.
- Jeśli zamówiłeś za dużo czegoś, możesz zwrócić to, czego nie chcesz.
- Jeśli zamówiłeś zły rozmiar, model lub kolor, możesz złożyć nowe zamówienie i zwrócić to, czego nie chcesz.
Anuluj zamówienie
- Przejdź do stanu zamówienia.
- Wpisz swój numer zamówienia (APL...) oraz swój adres e-mail i kliknij na "Wyślij".
- Kliknij na "Anuluj zamówienie".
Ważna informacja
- Jeśli przycisk anulowania jest wyłączony, Twoje zamówienie jest już przetwarzane w naszym magazynie i nie może zostać anulowane.
- Jeśli nie możesz anulować zamówienia, możesz odrzucić paczkę przy odbiorze lub zwrócić ją do nas. Zwrot pieniędzy zostanie wydany po jego otrzymaniu.