Rowerowy sklep online
Masz pytania odnośnie ostatniego zamówienia? Sprawdź tutaj!

Po złożeniu zamówienia

Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Ze względu na ochronę danych osobowych nie ma możliwości zmiany zamówienia. Możesz samodzielnie anulować zamówienie do pewnego momentu, a następnie złożyć ...
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Do pewnego momentu możesz anulować swoje zamówienie bezpośrednio na swoim koncie klienta w zakładce "Zamówienia". Jeśli zamawiałeś jako gość, ...
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Czy sprawdziłeś swój folder SPAM? ? Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, proszę czekać. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymałeś potwierdzen...
Co się dzieje po złożeniu zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia e-mailem.  Zawiera on wybrane przez Ciebie produkty, Twój adres do faktury i dostawy oraz wybra...
Po złożeniu mojego zamówienia nastąpiła zmiana ceny.
Zależy nam na atrakcyjnej polityce cenowej i zawsze staramy się oferować nasze towary na szczególnie korzystnych warunkach. Obowiązuje jednak cena podana n...