W potwierdzeniu wysyłki znajdziesz numer przesyłki, za pomocą którego możesz w każdej chwili sprawdzić online aktualny status swojego zamówienia. Altern...
W celu jak najszybszego wysłania zamówienia, możemy podzielić je na kilka paczek. Po dokonaniu zakupu, jak zwykle otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mai...
Jeśli dostarczony przez nas towar jest uszkodzony lub w jakikolwiek sposób nie jest w porządku, możesz oczywiście bezpłatnie zwrócić go do nas, podając powó...
Proszę mieć pewność, że nie jest to naszym zamiarem. Przed skontaktowaniem się z nami prosimy o sprawdzenie, czy nie otrzymali Państwo częściowej dosta...
Po wysłaniu zamówienia, automatycznie otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki, które zawiera również link do śledzenia przesyłki. Wysyłamy te informacje na ...
Nasze towary wysyłamy za pośrednictwem firm DHL, DPD, Hartmann, Koch i UPS. Wybór sposobu wysyłki jest uzależniony od wielkości, wagi i rodzaju przedmiotu. ...
Szacowany czas dostawy można znaleźć na stronie danego przedmiotu. Składa się na to czas przetwarzania w magazynach oraz czas dostawy przez naszych dost...
Bardzo nam przykro z tego powodu, zawsze staramy się realizować zamówienie bez zarzutu. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obs...
Dla każdego zamówienia, które opuszcza nasze centrum logistyczne, wykupiliśmy ubezpieczenie transportowe. My pokrywamy koszty - Ty nie musisz nic płacić. ...
Twoje zamówienie zostanie dostarczone do drzwi wejściowych przez firmę kurierską lub do krawężnika przez firmę spedycyjną.